Countrygalan

Gordon

Trådstartare
:love:Såg ni den? fasen vad hon var bra Kellie Pickler.
Sen tycker jag om Black&Dunn , Kenny Chesney, Reba Mc Entire, och många maånga fler.:love::love::love:
Usch jag drömmer mig tillbaka till California, santa ynez och Zacka Creek och Long Horn.
Längtar efter en BLT and coleslaw. mm.:love::smirk:

Sv: Countrygalan

Nej! jag missade den iår.. och fy satan vad jag var förbannad på mig själv när jag kom på de... ca 2-3 efter den var slut...:mad:
ingen som vet om det går någon repris?:confused:

Jag som trodde jag var ensam om att grina åt countrygalan :angel:

Det måste ha nåt med tidigare liv att göra eller nåt.... jag blir helt konstig! :cool:

Sen har vi ju Brad Paisley:love:, han är ju go att lyssna på:cool::smirk:. Man blir liksom glad i hela kroppen. sitter just nu med youtube och kollar lite.:D

Jag UTVECKLAR tråden lite:
Vem är den snyggaste el sexigaste countrysinger för dig?

Även om jag inte brukar tycka om män i skägg och musche så toppar nog Tim Mc graw min lista so far.:love::love:
Skägg och musche kanske handlar om en mognadsgrej/åldersgrej.:confused:

Jag kan ta en eller flera BLT me limeklyfta åt dig Gordon :D...är i Texas nå´n vecka till utav 3 mån....så jag missade galan...:(

ÅNEEEEEEEEEEEJ...!!!! Jag missade den! :cry::eek::crazy: Har missat helt och hållet att den skulle vara nu, jag är liksom totalt värdelös på att hålla koll på vad som går på tv och när....
Någon som vet om Alison Krauss var med? Hon är ju en av mina personliga favoriter.

Tim McGraw ser ju inte så illa ut :angel:

Alison sjöng (underbart som vanligt) en absolut urvacker låt som man inte kunde göra annat än grina till.... om sina föräldrar :love:

Jag också missat det totalt!:cry: Vilken kanal var det på eller såg ni det via nätet? blir det repris?

Tim McGraw är lite "eye candy" för mig också:angel:.

BLT kan jag hoppa över, Men jag saknar mest Taco Bell eller kunna även hälsa på några av de riktiga "no hablo engles" (eller hur den är stavat) resturanger.:d eller i min corvette på vägen med varmvädret i håret. ****hmmm, Cali bara drömmer...***

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• Svullen över ögonen
  • Utbilda själv