Cortus 920

A

Ancor

Tänkte bara höra lite om Cortus, har en avkomma efter honom som är supertrevlig! hur upplever ni som har avkommor efter denna hingst att dom är? Temp, kapacitet mm mm

Vi har en treåring efter honom i stallet. Hon är jättefin strax över 160 cm. Hon verkar ha ett bra temperament, hon är inte så mycket hanterad då ägaren är äldre och tyvärr inte har så mycket ork. Ägaren har iallafall löshoppat henne och enligt några som sett henne ska hon vara bra. Har för mig att där är tyskt möderne på henne, vet att mamman gått svår hoppning.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 036
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 453
Senast: ildiko
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 366
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka