Sv: Cortado

Hingsten är godkänd i Holstein och Danmark men det är inte löst licens på honom i år. Och han finns inte med i de danska ägarnas hingstkatalog för i år.

det var pga att han skulle stå i sverige :) Han finns hos SoS,ska tävlas i år men ochså vara tillgängli för avel,tror dock inte att han ska stå på EU station.

Schoe and sho..... går ju inte att stava till.Hörde från mina danska vänner att han står hos volstrup,kostar 3000+2000dkr eller 670 euro

"KL"

Puttar upp och frågar om någon såg denna hingst i Falsterbo? Undrar hur han såg ut på tävlingsbanan?

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: Piaff
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den populära formen av Betfor snitsel har slutat att produceras i Sverige, och kommer inte längre finnas att köpa. Produktionsproblem...
2
Svar
23
· Visningar
3 154
Senast: Mia_R
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 367
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka