Cornet's Stern

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Papaya
  • Startdatum Startdatum
P

Papaya

Hur är hans avkommor i temperamentet? Vågar man lägga honom på ett energiskt sto med många tankar? Tänker mest på hans stam, han har ju några "tänkande" hingstar där :D

Sv: Cornet's Stern

Jag förstår att du undrar! Corlensky har ju lämnat många hoppkanoner men oxå en del galna hästar! Men hans bror Bravour verkar nedärva bättre huvud! Så hur Cornet's Stern nedärver sig kan nog nästan bara tyskarna svara på... :confused: Men han är fin! Har oxå kollat på honom! Men för min del vill jag helst av allt ha Chacco Blue eller Quintender.. Men det beror ju på hur lätta dom är att få tag i oxå!?

Sv: Cornet's Stern

Men är det inte lite tidigt att avgöra vad Bravour lämnar för psyken, hans avkommor är ju inte ens ett år gamla?

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka