cor de la bryere och contender

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare indra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 046
I

indra

kan man betäcka med dessa hingstar fortfarande och i sånt fall vad kan de kosta och hur går man tillväga?
tacksam för svar.

Sv: cor de la bryere och contender

Cor de la Bryére föddes 1968 och dog 2000.
Contender betäcker bara Holsteinerston i den "finaste" stamboken.

vet att cor de la bryere tyvärr e död men tänkte att han kanske fanns på fryst.
men att contender bara betäcker fina flickor :smirk:

men säg att jag hade haft en "fin flicka" (har ju inte det men kul att veta iallafall) vad hade det kostat? nyfiken!

ingen som vet om cor de la bryere finns på fryst å vad det kan kosta. nyfiken:angel:

Finns kanske något fryst hos privata stoägare någonstans men det mest troliga är att det kanske finns något lagrat på Elmshorn. Tror inte att det säljs överhuvudtaget och i så fall endast till reggade Holsteinerston med bra prestations stam. Om det överhuvudtaget finns fryst på honom.

Har du ett sto som fyller de kriterierna kan du kontakta Holsteiner Verband - de kan säkert hjälpa dig vidare.

Finns kanske något fryst hos privata stoägare någonstans men det mest troliga är att det kanske finns något lagrat på Elmshorn. Tror inte att det säljs överhuvudtaget och i så fall endast till reggade Holsteinerston med bra prestations stam. Om det överhuvudtaget finns fryst på honom.

Har du ett sto som fyller de kriterierna kan du kontakta Holsteiner Verband - de kan säkert hjälpa dig vidare.

nej mitt sto uppfyller nog tyvärr inte det men jag e bara en sån där nyfiken en som vill veta:angel:
tack för länken iallafall!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
3 018
Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
2 132
Senast: Myrten
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
3 522
Senast: ameo
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 344
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?