converse i barn/bäbisstorlek

shayd

Trådstartare
Hej,
är det någon som vet var man kan få tag på converseskor i barn eller bäbisstorlek? storleken är inte jätteviktig, barnet är inte fött ännu så det kommer ju växa i dom. Skall vara en present och det börjar bli tight om tid... Bor i Varberg/Göteborg men nätshopping med snabb leverans kan också vara av intresse.

Sv: converse i barn/bäbisstorlek

KOlla Tradera där säljs många helt nya converse skor i alla storlekar!

Sv: converse i barn/bäbisstorlek

9967200810218155817153185_L.jpg

Har sett på stadium och sneakersnstuff t ex. Skulle tipsa om den mjuka bebisvarianten (se bild), roligare då det går att använda. Svårt att pricka in rätt storlek på störres skor, typiskt om de passar mitt i vintern.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 465
Hundträning Min valp är nu 9 veckor gammal. Flyttade till mig direkt vid 8 veckor så vi har bekantat oss med varann under en ungefär en veckas tid...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 473
Senast: mackan
·
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 178
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur