JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Connemara och welsh mountain i topp på Ökna
Moderator
Hästnyheter
Det blev många welshar i topp vid helgens 3-årstest för ponnyer i Ökna. Dubbla utmärkelser belönades welsh mountainstoet Björkåsens...
Hästnyheter
Den 23-24 september avgjordes årets ungponnyfinaler för svenskfödda ponnyer i gångarter och hoppning. Det blev många fint genomförda...
Hästnyheter
Så nära det går att komma 100 procent - så bra var Springbank VH II riden av världsryttaren Severo Jurado Lopez. Tre hingstar stod för...
Hästnyheter
De 4-åriga hopphästarna är klara med sin första omgång på Flyinge. I topp hamnade två hingstar som deltar i SWB Stallion Trophy medan...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Gör inte det. Du behöver varken skämmas eller känna dig som en idiot.
En av de vanligaste problemen som hundägare i stort har är just...
Malibu_Stacy
10 minuter sedan
Svar: 1 072
Visningar: 62 107
Hund
Storlek på jaktlabbar
Hundavel & Ras Fin Knut 🥰 Han ser mer högbent ut än min är nu och mer proportionerlig ut i kroppen.
Min är mest en okoordinerad och gänglig...
DeCloe
15 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 232
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jo, jag vet - fattar ju att det kommer utifrån, jag och sambon måste ju gå runt ute liksom. Och vi känner ju andra som har både hund och...
Liten
49 minuter sedan
Svar: 1 055
Visningar: 55 436
Katt