Qwuanto

Trådstartare
Undrar om det är någon som vet något om en hingst som heter Come On? När jag söker hittar jag information på Come Back, men inte något på Come On.. Skall eventuellt köpa ett sto som är e. Balou Du Roet och ue. Come On och det skulle vara roligt att få lite info om morfar med!
 
Come On fanns det en Holsteinerhingst f.1985 som hette e. Cantus-Landgraf, han hade många vinter och placeringar t om GP hoppning, b la tävlad av prinsessan Haya av Jordanien.
 
Come On fanns det en Holsteinerhingst f.1985 som hette e. Cantus-Landgraf, han hade många vinter och placeringar t om GP hoppning, b la tävlad av prinsessan Haya av Jordanien.
Det måste vara samma hingst vi pratar om, då det är samma stamtavla:) Tack snälla för informationen!
 

Liknande trådar

Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
543
Senast: KattenJ
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 157
Avel Hejsan! Jag har letat och googlat överallt för att hitta info om min tyskfödda häst. Men jag får inte fram något. Tänkte om det finns...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 753
Avel Undrar om någon här hört/vet något om hingsten Regress, en westfalisk hingst född -72. Härstamning e: Remus I u: Freia. Tycker det är...
Svar
2
· Visningar
708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Sommarföräldrar 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp