Come back 2 avkommor

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Maybe
  • Startdatum Startdatum
Sv: Come back 2 avkommor

Kan inte ge några svar på frågan men är själv nyfiken. Och hur var det nnu med tillgängligheten av honom? Någon som vet?

Om jag letade häst/ponny så skulle jag, som inte ens vill ha halvblod, inte ens tveka om jag hittade en fin CB II unge!

Du måste åka ner till DK för att han ska finnas tillgänglig. Står ej på EU station som tidigare nämnts så han får ej skickas till sverige.

knapplån

Come Back II är ju en väl använd hingst, har han lämnat några söner?

Eftersom han inte står på EU-station så får man inte skicka från honom till något annat land.

Han har några få som fortfarande är hingstar, de flesta skär tyvärr fortare än kvickt för de är lika hormonstinna som många av hans stoavkommor, valackerna är ofta gudasnälla så uppenbart lämnar han väldigt mkt hormoner har träffat mer än en CB hingstunge som inte varit särskilt kul, min lilla svarta ue CB här hemma har nog fått sitt hingstsnurrande därifrån och det är riktigt jobbig hingststress som de inte mår bra av själv fokus ligger på en sak enbart och han vandrar nästan hela dagen längst staketen trots att han går där han inte ens ser tjejerna ser han dem går han rakt igenom även om där är ström, skall bli väldigt skönt när kulorna är borta.

Liknande trådar

Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 420
Senast: moonstruck
·
Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 176
Senast: exotic
·
Avel Mitt sto på 16 år fölar för första gången och jag börjar undra om det är på gång redan nu fastän det är ca 2 veckor kvar till 335 dar...
Svar
6
· Visningar
1 622
Senast: Cornelia
·
Hästvård hej, jag är en 15 årig tjej som är lite orolig över min 9 åriga d-ponny. Jag är inte hos honom så jätte ofta på mornarna, utan bara...
Svar
2
· Visningar
1 015

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka