Cockpit? Kala Shikari?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cissan
  • Startdatum Startdatum
C

cissan

Någon som har avkommor efter Cockpit? hur är dom vet att dom är ganska vass?!? någon som vet något alls om Kala Shikari xx

är rätt o in satt så har aldrig hört talas om honom förut.

Jag har ett sto som har honom som morfar (Kala Shikari alltså). Hennes mamma heter Pally och har lämnat flera goda galoppörer och ett par bra ridhästar. Min häst har plac i 1,25 och bedöms kunna gå betydligt längre.

Jag vet inte hur länge han verkade i Sverige, bara ett par år tror jag. Har inte sett så många avkommor efter honom, men han har ju mkt bra stam bakåt.

Menar du halvblodet Cockpit?

Har själv bara sett en avkomma till honom, men den hoppade fantastiskt bra!

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 403
Senast: Raderad medlem 149524
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
1 130
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka