Close contact dressyrsadel

Sv: Close contact dressyrsadel

Såg att du redan skrivit att den kanske inte var något för dig, men måste inflika att jag själv kommer köpa en sån här någon gång om tusen år när pengarna trillat in :angel:

eventbild.jpg

Det är den du skrev om - Equipe Event Dressage.
Jag har en Equipe Freeland (fälttävlans-hoppsadeln) redan och är så här kär --> :love: i den så jag kan tänka mig att dressyrsadeln kommer passa mig lika bra den. :d

Ser härlig ut :d . Men undrar hur mjuk den är i sätet? Så svårt att bedömma ur en bild, därför jag undrar :)

Om den är som fälttävlans-hoppsadeln (som jag redan har) så är den skön!! :love: Till och med den är skön och bra att rida dressyr i så jag kan tänka mig att dressyrsadeln blir kanon för mig! :)

Liknande trådar

Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
2 177
Senast: Mogge
·
Utrustning Jag har en dressyrsadel av kvalitetsmärke som tyvörr inte tjänar sitt syfte längre. Lätt trång åt hästen och jag sitter inte bra i den...
Svar
3
· Visningar
673
Utrustning Jag behöver bettförslag till ena ponnyn. Jag rider oftast på hackamore, ibland babypelham, rakt i gummi. Hon är åt det heta hållet och...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: Lipperta
·
Träning Hej! Jag har nyligen fått hem en stor 7 årig d-ponny (blandning varmblod/isis). Dels är han väldigt otränad och är nästintill omusklad...
Svar
15
· Visningar
2 349
Senast: hovtassfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur