Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hallå, köpte du inte en hoppsadel nyss? Är det redan fel på den?Men det får bli en Jensen istället (den nya fälttävlansmodellen)
Hade de bara sålts i Sverige hade jag velat ha en sån här som hoppsadel också.. Men det får bli en Jensen istället (den nya fälttävlansmodellen)
Tror inte det blir så skönt med sadelgjordsspännena mot insidan av låret
Men Kieffer har ju mkt små knästöd och har man bara en större storlek i sitsen så har man nästan flatback . Jag brukar alltid säga att Kieffers mottot måste vara "sitt för dig sj" . Jag har inga problem att sitta i dom om jag bara rider en mer lättriden häst. Dock har jag ingen sån utan bara suttit på hästar som krävt snabba reflexer och mkt hjälp och då behöver jag lite kanter som stoppar mig från att försvinna ur sadeln - därför gillar jag inte alls Kieffer
*bara onödigt inlägg, hoppas få se fler fina CC-sadlar då jag sj är intresserad av en någon gång till mitt ungsto *
Och det är det ju också Men liiite snyggare och lite bekvämare...
Känns lite miffo att lägga ut 28 papp på en hoppsadel till en haflinger (någon os-hoppning blir det ju inte direkt) men åååhh vad jag vill ha den sadeln!
Jo Och det är inget fel på den, men efter att ha provsuttit Jensens fälttävlanssadel med enkelkåpa blev jag kär Så nästa år när jag har sparat ihop de 28 000 får det bli en sån