C

Costa

... med Henk Nooren och Peter Markne på Flyinge. Är det någon mer än jag som har hört det, tyckte att de sa det på SM:et i helgen. De sa att clinicen skulle vara den 4 januari tror jag.

Hittar inget på Flyinges sida, någon som vet nåt mer? Biljetter osv..?

S

Sv: Clinic...

Hörde också detta på Sm. Info skulle komma ut på ridsports hemsida denna vackan har jag för mig!

Jag är inbjuden till det. Såhär står det på min lapp.

På torsdagen tar sig Henk Nooren och Pether Markne an våra ponny-junior och ungdomsryttare i syfte att höja kunskap och förståelse för grundridningen.
På fredag fm följer Maria Gretzer och Peter Eriksson upp temat och demonstrerar hur de själv arbetar med sina elever

4-5 januari 2007. Jag har ingen aning om det bara är vi som är inbjudna som får vara där båda dagarna eller om det är öppet för allmänheten men ring Svenska Ridsportförbundet eller Ridskolan Strömsholm och fråga, de står som arrangörer.

Ah, nej, vad har du gjort för att förtjäna detta ;).

Får nog ta reda på det, för är riktigt sugen på Henks clinic iaf :D.

Men det var på Flyinge eller hur?

S

Jasså på det viset ;).

Antar att vi vanliga dödliga bara får komma på Henk-Peter den 4:e, eftersom de bara sa det datumet (som jag hörde det iaf).
Men ska kolla upp det!

S

Lars Parmler berättade det för mig idag och tyckte att vi ska åka dit. Och det tänker vi göra.

Men hörrudu Zlatan, är du inte bokad de dagarna?;)

kan man om man vill, anmäla sig till att rida som en av ponnyryttare?:) Lite nyfiken bara hur det går till.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 689
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur