Clearounder i gbg området?

diabla

Trådstartare
vart hittar man dom? måste man gå in på varje ridklubbs hemsida? finns det ingen stans vart man kan hitta dom? det är ju torka här!

Sv: Clearounder i gbg området?

Du får nog nästan gå in på varje klubbs Hemsida och kolla. Vad jag vet så finns det inget ställe där man kan hitta Clear Rounder.

diabla skrev:
vart hittar man dom? måste man gå in på varje ridklubbs hemsida? finns det ingen stans vart man kan hitta dom? det är ju torka här!
Alingsås hemsida kan du gå in på och läsa vilka dagar som dom har tävlingar.
Gb så finns det nästan inga tävlingar bara på grfk och det är nog inte så många.
Du kan ven kolla på Stålebos hemsida. Dom har oxå en massa tävlingar i vår. Jag tävlar för ståleb så det är därför jag vet det.

Sen kan du söka tävlingar på ridsport. du går in på tävlingsterminer och klickar dej fram till just din nivå

Vissa ridklubbar har skrivit ut sina Utbildningshoppningar på tävlingsterminen.

Några klubbar som har regelbundna clear rounder
Torslanda
Billdal
Kungsbacka
Stenungsund

mm.

Nu ska vi se ja e på många clerrounder. de e ju en i fjärås nu på söndag, sen ska de va en dressyr nästa vecka på fjärås tror ja å en hopp även denna söndag på nordhallandsridklubb. sen har kungsbacka ju vecka 8 tror ja de va. claraberg har vell me osv. du kan adda mej på msn om du vill har en kompis som liksom kollar alla clerrounder runt gbg åt mej. ilove_tiger@hotmail.com mvh sofia

Clareberg hade i söndags, den var jag med på ;)
Kungsbacka har både vecka 7 och 8.
Billdal har en dressyr clear round den 26 Feb.

Oppäng har nu i helgen. Det stod i GP idag.

diabla skrev:
Har du ingen ridskola i närheten, de brukar ju ha ganska många cearlrounder och lingondressyrer, annars är det klubbarnas hemsidor som gäller...:smirk:

Allt blir inte serverat på silverfat.

Vill man ut och hoppa får man engagera sig lite.

ja, jo men jag har pms, jag får klaga idag.

nu har jag en till sak att klaga över, haha, att det är 3 eller 4 clearounder på samma dag och jag vet inte vilken jag ska på!

gå in på www.ridsport.se och sök i distrikten ! så söker jag efter hallands och får alltid upp massa.

just nu i alla fall
12/2 o 19/2 hoppclearround på fjärås- www.fjarasryttarforening.com

alla helgerna clearrounder på kungsbackaridklubb.- www.kungsbackaridklubb.nu

12/2 - nordhallandsridklubb - www.nhrk.se

19/2 - varbergsridklubb - kan ej hemsidan kolla www.ridsport.se

2/4 elr 4/4 kommer ej i håg clearround iaf kolla: - www.nhrk.se

lite vad jag vet iaf, tycker detta är en bra tråd där vi kan hålla oss uppdtareade så man kan även kolla här efter clearrounder :D

skall utöka att Bulycke RK skall även ha en del clearrounder i vår oxå kan inte deras hemsida och deras server är nere just nu oxå =( (eller hela svensk idrott är nere)

som sagt innan i tråden så har Nordhalland nu på söndag ska dit tjoo hoo GFRK har bara dressyr programridning, tror inte att dom kommer ha ngn hoppning tyvärr dom har jä**igt bra hindermatrial att träna läskigheter på.

glömde har sätt att stora höga även har och Gunnebo RS så det finns en hel del om man letar

Senast ändrad:

Ja, ibland har man väl det.

Sorry, jag kanske oxå hade en släng av det ser jag nu när jag läser mitt inägg. Kan oxå bero på att jag är lite less nu eftersom min pålle är skadad och jag är enormt sugen på att hoppa och tävla.

Om jag får komma med en kommentar till så rosar jag Kungsbacka Ridklubb faktiskt (nej, rider eller tävlar inte för dem). De har väldigt bra förutsättningar för framridning, framhoppning. Ett ridhus till var sak. Stor manege och roliga hinder, kan dock uppfattas som tittiga av vissa. (om de nu använder tävlingshindrena) Länge sen jag var där på Clear round. Personligen tycker jag om att tävla där.

Inte menat som reklam men de är vana vid att ha tävlingar så de vet vad som behövs.

ja, detta var en väldigt bra tråd!

kan vi inte komma övverns om att vi "puttar" upp den och lägger in ett nytt inlägg varje gång man vet en ny clearound, så att man kan infromera dom andra från gbg här?

Ja och så kan vi ju se om vi åker till samma tävling någon gång :)

Liknande trådar

Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
452
Senast: MJLee
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
489
Senast: Acto
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 391
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar