clear rounds i västra götaland?

candelia

Trådstartare
hej ! jag undrar när och var det kommer hållas clear rounds i närheten av Uddevalla/Göteborg. har ett fullblod som jag skulle vilja starta,och vill börja smått om att hon tidigare gått på galoppen :)

Sv: clear rounds i västra götaland?

Om du kollar i tdb så finns det en hel del pay and jump utlagda i både regionen Göteborg och Bohuslän och även Västergötland. Allt beror på vart du bor och hur långt du vill åka. Du kan också gå in på specifika klubbars hemsidor i din närhet regelbundet för alla lägger inte ut sina träningstävlingar på tdb.

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 888
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
613
Senast: cowgirl81
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Squie
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka