clear round tävlingar

S

skorpan3

Kan man tävla clr om man inte har grönt kort samt licens ?
Kan man tävla clr på en klubb som man inte är medel i ?

vet att man måste ha grönt kort och licens och sånt på lokal och högre. men är lite osäker när det gäller clr . Har dock för mig att man inte behöver ha grönt kort men måste man vara medlem i nån klubb för att kunna tävla på andra klubbar då?

Sv: clear round tävlingar

Du måste inte ha licens eller vara medlem i någon klubb för att få hoppa clear round men däremot måste du ha grönt kort.

Sv: clear round tävlingar

Det varierar på vissa ställen måste man inte ha grönt kort men vissa kräver det så du får helt enkelt kolla upp just den klubben som anordnar det, vad dom har för regler. Licens krävs ej.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 238
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 764
Senast: Lavinia
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka