lundsbo

Trådstartare
Hur gör jag om jag vi spalta upp det jag ska citera och svara på det argument för argument??

Alltså, typ varannat stycke är citerat och varannat skriver jag?

Sv: Citat

Då kopierar du den biten av texten som du vill citera och sen klickar du på "citat-knappen" som ser ut som en pratbubbla. Då får du upp en litet fönster som du kan klistra in texten i. Alternativt så markerar du texten du vill citera, och sen klickar du på "citat-knappen". Då blir det citerat, och så skriver du DIN text efter citatet. När du vill citera nästa stycke så klipper du ut och klistrar in det efter din text, och sen citerar du den, skriver efter den osv. Visar här nedan:

Hur gör jag om jag vi spalta upp det jag ska citera och svara på det argument för argument??
Citerar dig, skriver bakom sista "taggen" som blir [/Quote], bakom den skriver jag alltså.

Sen citerar jag dig igen, den andra meningen du skrev, genom att klippa ut den, klistra in, markera och trycka på "citat-knappen":
Alltså, typ varannat stycke är citerat och varannat skriver jag?
Sen skriver jag igen........

Hoppas det var tydligt nog :)

Sv: Citat

Prosit skrev:
Då kopierar du den biten av texten som du vill citera och sen klickar du på "citat-knappen" som ser ut som en pratbubbla. Då får du upp en litet fönster som du kan klistra in texten i. Alternativt så markerar du texten du vill citera, och sen klickar du på "citat-knappen". Då blir det citerat, och så skriver du DIN text efter citatet. När du vill citera nästa stycke så klipper du ut och klistrar in det efter din text, och sen citerar du den, skriver efter den osv. Visar här nedan:

provar...

Sen citerar jag dig igen, den andra meningen du skrev, genom att klippa ut den, klistra in, markera och trycka på "citat-knappen":
Sen skriver jag igen........

Hoppas det var tydligt nog :)

OK!!
Tack!!!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
Fritid Sitter och skriver på mitt tal och tänkte prata om hur man kan vända höstmörkret till någonting positivt istället. Mitt mål är att alla...
2
Svar
36
· Visningar
820
Senast: Efwa
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama