Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citerar dig, skriver bakom sista "taggen" som blir [/Quote], bakom den skriver jag alltså.Hur gör jag om jag vi spalta upp det jag ska citera och svara på det argument för argument??
Sen skriver jag igen........Alltså, typ varannat stycke är citerat och varannat skriver jag?
Prosit skrev:Då kopierar du den biten av texten som du vill citera och sen klickar du på "citat-knappen" som ser ut som en pratbubbla. Då får du upp en litet fönster som du kan klistra in texten i. Alternativt så markerar du texten du vill citera, och sen klickar du på "citat-knappen". Då blir det citerat, och så skriver du DIN text efter citatet. När du vill citera nästa stycke så klipper du ut och klistrar in det efter din text, och sen citerar du den, skriver efter den osv. Visar här nedan:
Sen citerar jag dig igen, den andra meningen du skrev, genom att klippa ut den, klistra in, markera och trycka på "citat-knappen":
Sen skriver jag igen........
Hoppas det var tydligt nog