citat-svar

S

snabelA

hur är det nu man skriver om man vill citat svara? alltså jag vet att man klickar på citat "knappen". men jag menar om det är en lång text och man bara vill citata (?) en del.

det står typ såhär

blblabla, blablablablaaabla blalablabalablabalab
balablablablbalablablabblabl balbalab labl blab blablbablbalbbbal
blablablablblbablbablbablab blbabalbblablabla.

och så vill jag bara göra ett citat svar på det feta, hur gör jag? har för mig att det var typ [QOUTE/] texten [QOUTE/] eller nåt sånnt.

hjälp tack!

Sv: citat-svar

Eller så markerar du det du vill ha citerat, kopierar det, klickar på
quote.gif
och klistar in [-QUOTE][/QUOTE-] mellan ][

Typ så här:

Fy vilken hemsk bild du skaffat ullo! Den ser ju verkligen ut som att du sitter och spanar från den! :D

Det är ju inte riktigt jag på bilden (utan Tricia Helfer), men jag tyckte den var passande för en moderator! :D

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 444
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Black Friday