citat-svar?

Modest

Trådstartare
hejsan!

är det någon som skulle vilja vara snäll och förklara detta med citat-svar. fattar ingenting.
joo, att man kan ta in delar/eller hela delar av nån annans tidigare mess?

eller?
snälla, förklara!:confused:

mvh/Hanna:love:

Sv: citat-svar?

HannaSwenson skrev:
hejsan!

är det någon som skulle vilja vara snäll och förklara detta med citat-svar. fattar ingenting.
joo, att man kan ta in delar/eller hela delar av nån annans tidigare mess?

eller?
snälla, förklara!:confused:

mvh/Hanna:love:

har provskickat.. men jag tror att jag fattar:rofl:

åke skrev:
hur gör man då??

Man trycker på citatsvar och raderar det man inte vill ha med. Sedan skriver man sitt svar nedanför [/QUOTE_] (jag har lagt in _ för att du ska se koden i taggarna)

Citatet är alltså det som står mellan taggarna [QUOTE_] [/QUOTE_]

A_K_N skrev:
Man trycker på citatsvar och raderar det man inte vill ha med. Sedan skriver man sitt svar nedanför [/QUOTE_] (jag har lagt

Testar bara!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Red_Chili
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 358
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 745
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama