ricca

Trådstartare
Nån som har erfarenheter av Circle A-sadlar? :confused:
Kvalite? :eek:

Är det en bra förstasadel? :idea:
:bow: :bow:

Sv: Circle A?

lånar tråd

vad är det för skillnad på en Cirkel Y och cirkel L?

är det inte någ som vet ngt om circle a?

Jag har en cirkel A ranchsadel å den e hur go som helst. Ligger perfa på min tjej och e perfekt som inridningsadel, jag sitter som guten när hon bockar! Min e ca 7 år och den e fortfarande i väldigt fint skick.
Kompisen har en ropingsadel åxå cirkel A å hon e kanon nöjd.

Jag har en pleasure-sadel (Circle A) Den är nästan ny, den är bara "insutten" man sitter som i fåtöljen... hur bra som helst., eller det räcker väl för mig iaf, Neka älskar :love: den oxå och hon är känslig när det gäller sadlar. Hoppas den passar till hennes dotter när tiden är inne...

hahahaha jaaa...

de kanske byter namn typ vart 3dje år :rofl:

tänk om våra matvaruaffärer hette samma sak!

Ica, Ice, Ici, Ico osv :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Har läst bland en hel del trådar här. Men sitter ändå fast! Jag har en haflinger korsning. Han är som en haflinger i kroppen. Söker...
Svar
0
· Visningar
600
Senast: Indigo15
·
Utrustning Har haft sadelprovare ute idag då hästen inte trivs helt med sin hoppsadel. Jag använder den inte alls själv just nu utan hon har den...
Svar
13
· Visningar
2 140
Senast: Linda_A
·
Utrustning Jag skulle behöva ett bra ridregntäcke. Problemet är att hästen rids med westernsadel eller akademisk sadel och de ridregntäcken jag...
Svar
13
· Visningar
1 306
Senast: Lingon
·
Western Hoppas innerligt att detta forum (buke) än idag kan leverera :bow: Det var ju BARA 5 år sedan jag själv var aktiv här inne :nailbiting...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
21 316
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar