JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Chris Hemsworth slåss mot talibaner – till häst
Moderator
Hästnyheter
Flyingeryttaren Henrik von Eckermann är redo att slåss för medalj. På onsdagen rids den första EM-hoppningen i Göteborg, och Henrik...
Hästnyheter
OS-medaljören Chris Burton har drillat ett trettiotal fälttävlansryttare inför publik på Flyinge. Där beskriver han hästar som äkta män...
Hästnyheter
Räddningstjänsten fick rycka ut och hjälpa en häst som fastnat i ett boxgaller under söndagskvällen. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Vid klockan 16.42 kom larm om att en personbil kört på en häst på väg 101. Enligt polisen har det skett mellan Arrie och Käglinge. ...
Bichon havanais
Hundavel & Ras Det låter klokt tänker jag.
Ett tips är att vara observant på rinniga ögon. Jag har sett många havanaiser med rinniga ögon. Så det kan...
Tiffany
1 minut sedan
Svar: 10
Visningar: 559
Hund
Silverduk
Övr. Hund Jag har en stor som täcker hela bilen. Flera mindre som jag använder till lite olika, nu på senaste har jag hängt den över öppningen när...
bollen__
14 minuter sedan
Svar: 11
Visningar: 272
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Säg också till domaren att du inte ställt ut förut. Då kommer domaren guida dig hur du ska gå och var hen vill att du ska ha hunden. En...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:39
Svar: 967
Visningar: 54 350
Hund
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg De flesta hästar som inte har någon form av problematik går ju dessutom att rida dressyr och hoppa med. Så jag förstår att friska och...
Bison
8 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Hur menar du, publikens fel?
Det jag säger är att detta fortgår år ut och år in, tack vare BLAND ANNAT publikens och amatörryttares...
Fiador
9 minuter sedan
Svar: 192
Visningar: 10 651
Grenar
Inkar
Hästvård Tänkte just om de kliar varandra, såg i tråden att en häst som kliat sig själv fått i ansiktet. :(
Mia_R
24 minuter sedan
Svar: 27
Visningar: 2 786
Vård