Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte överlevt en dag utan choklad! Det var illa nog att jag fick lägga av med mitt glas rödvin på kvällen när jag blev gravid, men choklad - aldrig.
QUOTE]
Nu påstår dom ju att ett eller två glas rödvin inte är farligt att ta då man är gravid.
QUOTE]
Nu påstår dom ju att ett eller två glas rödvin inte är farligt att ta då man är gravid.
STOPP!!!!!
Ingen alkohol under grav. det är verkligen INTE bra! Tydligen är det dock ok. när man ammar, med ett glas vin.
STOPP!!!!!
Ingen alkohol under grav. det är verkligen INTE bra! Tydligen är det dock ok. när man ammar, med ett glas vin.
å andra sidan är det ju upp till var och en hur man vill göra och jag tror att alla här är tillräckligt pålästa för att göra ett aktivt val.
Jag drack under graviditeten ca 2 glas vin sammanlagt, vid kanske 6 olika tillfällen, bara för att få känna smaken. Men innan jag blev gravid drack jag nog ett glas om dagen - inte lika bra.
När jag ammar dricker jag kanske ett glas vin varannan vecka, då under en hel kväll.