chinese crested dog

Sv: chinese crested dog

*knapplån*

Oj min gamla tråd har kommit upp!
Jo, nu har jag blivit med kines! Kanske inte har undgått någon men ändå, här är bilder på honom:

PICT1760.JPG
:love:

Fegisar!!!

Är ni så fega att ni låter henne bestämma? :devil:

Jag vill ha en sån som "Spike", tack, han är otroligt söt och har en gullig mage. Helst en tik eftersom jag har två tikar.

Senast ändrad:

Spike är en goding, och ingen kan säga nej till honom han tar över allt t.o.m gamla tantens säng......
bild011.jpg
[/IMG]
Här har killarna fått nya joggingoveraller.
bild015.jpg
[/IMG]

hej!jag måste säga gud vad roligt det är o se på dem riktigt nakna.ja tycker ,ju naknare ju finare sen får man tycka olika om dem små underbara liv som gör sina dagar underbara.har två nakenhannar inte så nakna som din men väldigt nakna för att vara naken ändå:D

Oj viilken gammal tråd du väckt liv i, om du har tur finns kanske några som skrivit i den kvar här på buke. :)

Kram, Maya

Jag hade en nakenfis, som tyvärr fick avlivas akut för två år sedan pga magomvred (heter det väl på hundspråk, jag vill jämt säga tarmvred). Lilla Miki, åtta år gammal. Världens goaste hund, det är först nu som jag har slutat sörja och har börjat kunna tänka tanken på att köpa en ny hund. Den här gången blir det dock en som passar min aktiva livsstil bättre.

Bild010-1.jpg

Bild011-1.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Haruka
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 972
Senast: Sel
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
883
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
787
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka