Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer bra med tänderna, uppfödarna har god koll på det.cillamuffins skrev:de behöver ju faktiskt inte ha full tanduppsättning för att kunna klara sig. en tand mer eller mindre orsakar inte obehag eller smärta. och jag tror att även uppfödare av nakenhundar börjar bli mer noggranna om utseendet påverkas av för lite tänder (vilket det ju gör om det inte finns några tänder i underkäken).
Grana skrev:På andra raser får du en 2:a eller 3:a på en utställning, eftersom det är ett fel med tandfel och inte ska avlas på. Men på nakenhundarna ser man mellan fingrarna..
Kinesen hårar inte som andra hundar (fäller inte),Seabaz skrev:Jag vet faktiskt inte, jag är inte allergisk... Skulle vara kul att veta hur hundarna hårar OM dom gör det överhuvudtaget. dom har ju fortfarande päls på höve, ben o svans.. hmm
martha skrev:Det är OCKSÅ hemskt....jag tycker ändå inte att det är fair att avla en naken hund...vilket det är gammalt eller inte...vad gör man om det är minus 15 i 10 dar på sträcken t ex??? Det är mycket som inte är normalt i renrasaveln.....
Nu vill jag inte göra mig osams med nakenägarna..för visst är dom söta och visst överlever dom, men allt annat då?? typ......
Kostnaden är beroende av vad du vill ha men brukar ligga mellanReykur skrev:Gud så vacker! din med mycket hår va ju helt sanslöst fin!
Vad kostar en sån där? *ha begär*
fejko skrev:Jag tycker vi ska köpa en, döpa den till Naken-Janne och ge den till Snuffsan![]()
Snuffsan skrev:Jag sittar här och väntar. Var blir voffsen av?![]()