chihuahua namn

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare sssssssara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 6 408
Sv: chihuahua namn

Attack kanske låter coolt. Men jag skulle nog inte döpa en hund till det. Läste en gång om en kvinna som hade mött en annan kvinna med hund, en huskey tror jag, som hette Attack. Hunden kom i full fart mot henne. Hon var rädd för hundar, och hur kul tror du det var att höra ägaren ropa "Attack!"?

Jag har också läst den artikeln. Jag vet också att är man rädd spelar hundens storlek ingen roll. Men för de allra flesta skulle det nog se helgulligt ut om ägaren ropade Attack och det kommer en minivvavva springandes...

Sv: chihuahua namn

Det skulle det säkert göra :)
Men precis som du säger så spelar det ju ingen roll om hunden är pytteliten om man är hundrädd.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 296
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 184
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 560
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 002
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka