Chevalet flugmedel

M

moscito

Någon som vet vart man kan få tag på Chevalet flugmedel? Har provat många olika medel ifjol då jag inte kunde hitta Chevalet i handeln längre men inget som fungerar lika bra. Hopppas någon annan vet vart man kan få tag på det. Min häst är redan svårt angripen av knott och andra insekter. :cry:
 
Sv: Chevalet flugmedel

Vet att mamsen min har köpt på Lantmännen (heter väl Granngården nu, men skit samma). Har funnits på Apoteket, men togs bort ur sortimentet för några år sedan.

/Ida
 
Sv: Chevalet flugmedel

Jo, där brukade jag oxå köpa förr men nu har de inte Chevalet längre. Tyvärr...
 
Sv: Chevalet flugmedel

Fråga om Granngården kan ta hem Chevalet om de inte har det hemma.Det gör de här:)
 

Liknande trådar

Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 228
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
571
Senast: seahawk
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 590
Senast: super
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 072
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp