Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni för erfarenhet av Cheval Liberte och Värmlandsvagnen?
Vilken av dessa två är mest prisvärd osv?
Glad för alla svar!
Glad för alla svar!
Glad för alla svar!
Det blev ett nytt Cheval Libertesläp med alugolv, hård baklucka, broddmatta och sadelkammare.
Verkade väldigt välgjord och rejäl.
De är välutrustade från början och rymliga för hästen.
Tror att jag kommer att bli nöjd.
Annars får jag väl byta!
Det värsta är att man måste vänta några veckor för registreringen i Frankrike.
Hade cheval i typ fem år, var nöjd. Bytt till umesläp och blev mycket mer nöjd. eller åtminstone hästen blev mer nöjd! tror dock dom nyare chevalen är rätt fina!Puttar upp tråden lite. Letar själv efter nytt släp och undrar om du blev nöjd med ditt Cheval?
Jag lånade ett sprillans nytt Cheval idag och är positivt överraskad över åk-komforten. Kinkig herr häst stod som gjuten.Puttar upp tråden lite. Letar själv efter nytt släp och undrar om du blev nöjd med ditt Cheval?
Därför jag också funderar på VV, bilen jag har idag får inte dra så mycket. Men är rädd att den ev skulle bli för liten för en stor hästJag har en ny värmlandsvagnen och är nöjd. Enkel, smidig och fungerar bra för oss. Den nya är inte alls som dom gamla som var hoppiga, skramliga och obefintlig ventilation i. Valet föll på den också eftersom jag får dra mest i den på B-kortet.
Jag är inte speciellt imponerad av cheval ärligt talat.
Den dagen jag har råd/möjlighet vill jag dock ha ett Boj men till dess funkar VV fint.
Den funkar men jag känner nu efter mitt inköp av unghästen att jag vill ha en större transport med mer plats när jag tagit mitt utökade och planerar att byta transport.Därför jag också funderar på VV, bilen jag har idag får inte dra så mycket. Men är rädd att den ev skulle bli för liten för en stor häst
Jag har vv och en i stallet har cheval. Min är helt klart mindre invändigt än chevalen.Därför jag också funderar på VV, bilen jag har idag får inte dra så mycket. Men är rädd att den ev skulle bli för liten för en stor häst