Charles Owen Sparkling

Sockerbit

Trådstartare
Någon som har? Passform? Bilder?

Har idag en Wellington Classic och funderar på om man kan beställa samma storlek rakt av eller jag måste åka och prova en..

Om det är den som ser ut som en CO WC fast bara med glitter på så är den just helt identiskt - fast med glitter på ;)
Så ja, storleken är helt densamma.

Den ser inte ut som wellington classic.

jag mätte huvet i affären 56,5 cm och 56 i storlek på hjälmen

Aha! Nej, då har jag nog inte hört talas om den tyvärr (fanns iaf för något år sedan en WC med sparkling...)
Men CO är ju rätt stora i storlek, så 56 blir nog bra. Jag har haft en WC, och har en Ayr8 LL nu. Mitt huvud mäter 56,6-56,7 cm i omkrets; både ovan nämnda var/är i stl 56 :)

Har också ovalt huvud och svårt att hitta hjälm (i min prisklass), på mig sitter den underbart. Har haft storlek 56 i tidigare hjälmar, storlek 57 i nuvarande CO sparkling.

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Shixle
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 603
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025