aleksis

Trådstartare
Var kan jag hitta hyffsat billiga showchaps?

Har hört att Lills westernstore har, är den hemsidan nere eller har jag bara fel adress?

Sv: Chaps?

Jag har inte kunnat kolla in den hemsidan på länge, så det stämmer nog.
Vad räknar du som billigt? :)

Runt 1000-1500 kr kanske.
Det känns som jag har kollat på varenda sida utan resultat.

Hittade ett par fina på aint it western för 1200 men dom såg ut såhär och jag vill gärna ha helsvarta, även om dessa är supersnygga så känns det lättare att matcha med bara svart :D

showtooledyoke.jpg

sitter och kollar ebay nu, finns ju rätt bra utbud men är det inte krångligt? och framförallt dyrt med frakt o tull och allt vad det nu är

Nja, så farligt är det då inte. Jag har köpt mycket där. Men använt mig av Paypal. Det gäller bara att ha ett betalkort.
När det bara gäller ett par chaps blir inte frakten så dyr. kan tänka mig ca 200kr. Och har du tur så slipper du momsa och tulla då det inte är något större värde. Annars blir det en mycket liten slant extra. Skillnad om man köper för 5-10 tusen och uppåt.

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
481
Senast: Fetaost
·
Fordon Jag skulle vilja ha ett annat nackstöd på min bil för det som finns passar inte min rygg. För mig som har ryggproblem skjuter mitt...
Svar
18
· Visningar
840
Senast: Seaside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 840
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka