Champ of class

FadeAway

Trådstartare
Fastnade inne på den tyska sidan och hittade återigen Champ of class vart sugen på han för fem år sedan. Nån som känner till något om honom lever han ens (med min tur så säkert inte ;) )

Sv: Champ of class

Jag tror att http://www.hengststation-stach.de/Kontakt/kontakt.html har fryst i alla fall. För ca 15 år sedan kontaktade jag dem då deras fullblodshingst var nära släkt med mitt favoritfullblod (hingstens pappa var helbror till valackens mormor) och fick en hel hög med hingstkataloger och två videos. Verkligen trevliga människor, som skickat massor med kataloger genom åren. Tycker absolut att du ska kontakta dem!

Mvh Cissi (som också gillar Champ of Class, han finns med på mina videos)

Tack :bow:

Nu har jag skickat efter information i alla fall :) Får se vad som händer.
Han är perfekt stor och maffig :love: Stammen är det inte heller nått fel på ;)

Jag antar att du har fått svar, men i vilket fall så skriver jag här. Familjen Stach sålde sina hingstar 2002, Champ of Class finns nu på Marbach. (Har en mycket avels/stamkunnig kompis i närheten, kan kolla vad hon vet om honom!) Stach har kvar fryst efter honom.

Mvh Cissi

Ja det är en stöddig kille det!Inte dum alls! :d

Ja jag har fått reda på lite om honom men det endast det som stod på deras sida så vet du nått annat så är jag mycket intresserad :d

Tex hans storlek har hittat två olika mått det ena på 178 och det andra på 168 :confused:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det har åter blivit mörkt. Det suger verkligen när det blir mörkt så tidigt. Jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Förvisso...
2
Svar
20
· Visningar
1 874
Senast: Wille
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 749
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 167
Senast: Amha
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 548
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar