CH Dunmore och Allington

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Willgott05
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 608
W

Willgott05

Jag har letat runt här på buke och försökt hitta ngt om dessa två träns, men hittar inget relevant. Jag ber om ursäkt om det redan finns en tråd som tar upp dessa träns!
Men nu till mina funderingar: Hur bred nosgrimma är det på tränsen? Kvalite och passform? Använder ni dem som hopp eller dressyrträns? I första hand letar jag efter ett snyggt dressyrträns med bred nosgrimma men som inte stör bettet. Vissa nosgrimmor är ju så otroligt stora att de stör betten! Så vad tycker ni om dem, ngt annat tips på bra dressyrträns annars? :D

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 363
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 342
Utrustning Jag letar efter ett rundsytt träns till min häst men kan inte hitta något jag tycker är perfekt. Så nu ber jag om tips! Önskemål: Svart...
Svar
15
· Visningar
1 760
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 863
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Rehabtid dragna tänder