T
thatshot27
Han har bra tillvägagångssätt tycker jag vad tycker ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har bra tillvägagångssätt tycker jag vad tycker ni?
är det inte han som använder elhalsband? har för mig att jag såg en annan tråd om honom bara häromdan..
elhalsband har jag inte en aning om, men hans sätt att hantera hundar är ju bra.
Men kolla på youtube.com så får ni se och skriv hans namn
ååh, fråga inte såna här frågor, inget illa menat. men många här har hört att han använder elhalsband men och hatar honom och vägrar acceptera annat och skapar massa bråk. trots att de aldrig sett halsbandet och de har knappt en aning om vem människan är. jag tycker iaf han är skitbra och han är EMOT hundmisshandel så jag tror inte han är så dum och har ett elhalsband som plågar hunden på något sätt och går emot sig själv. han säger själv att halsbandet vibrerar, och det kan ju heta elhalsband eftersom det är el i det annars skulle det ju inte funka, eller också ger det en stöt som känns som det vibrerar. jag vet inte men jag tror knappast hunden lider av det förutom att den kanske får en mindre chock. ja, starta kommentarerna...Han har bra tillvägagångssätt tycker jag vad tycker ni?
ååh, fråga inte såna här frågor, inget illa menat. men många här har hört att han använder elhalsband men och hatar honom och vägrar acceptera annat och skapar massa bråk. trots att de aldrig sett halsbandet och de har knappt en aning om vem människan är. jag tycker iaf han är skitbra och han är EMOT hundmisshandel så jag tror inte han är så dum och har ett elhalsband som plågar hunden på något sätt och går emot sig själv. han säger själv att halsbandet vibrerar, och det kan ju heta elhalsband eftersom det är el i det annars skulle det ju inte funka, eller också ger det en stöt som känns som det vibrerar. jag vet inte men jag tror knappast hunden lider av det förutom att den kanske får en mindre chock. ja, starta kommentarerna...
Ceasar har ett bra kroppspråk och sänder ut bra och lugna signaler. Sånt försöker jag lägga märke till och fundera vidare på.
MEN, han använder kräksnara (egendesignad) , stackel, elhalsband och hundfångarsnara. Och han berömmer ALDRIG hunden. Sånt är ingenting för mig utan jag anser det helt oacceptabelt.
Hans goda rykte är verkligen inte förtjänt tycker jag!
//Gilly
Och han berömmer ALDRIG hunden. Sånt är ingenting för mig utan jag anser det helt oacceptabelt.
//Gilly
fast han metod går ju ut på att han vill vara den ledaren hunden hade haft om den var vild i en flock. en vildhundsledare berömmer aldrig en medlem som gör rätt - bara bestraffar om den gör fel. så jag tror att det är därför. han vill efterlikna hundarnas metod.MEN, han använder kräksnara (egendesignad) , stackel, elhalsband och hundfångarsnara. Och han berömmer ALDRIG hunden. Sånt är ingenting för mig utan jag anser det helt oacceptabelt.
fast han metod går ju ut på att han vill vara den ledaren hunden hade haft om den var vild i en flock. en vildhundsledare berömmer aldrig en medlem som gör fel - bara bestraffar. så jag tror att det är därför. han vill efterlikna hundarnas metod.
det är hans metod, alla har ju sin egen. även du och jag. sen verkar USAs hundägare behöva han..![]()