Cavalier King Charles Spaniel

LelleLilla

Trådstartare
Hej hallå :) Nu är det såhär att jag och min mamma har funderat ganska länge på att skaffa en hund till. Vi har redan en Golden Retriver på 4 år i sommar. Valet av vilken ras tycker jag alltid brukar vara svårt. Men vi har tidigare haft två stycken Cavalier King Charles och vill nu skaffa en igen. Men jag tycker det är så himla svårt att välja ut vilken kennel man ska välja... Det finns ju ganska många när det gäller den här rasen. Nu vill fråga om någon har en kennel att rekomendera ? Vi har helst tänkt oss att skaffa en Tricolor den här gången, så det är nödvändigt att uppfödaren föder upp just den färgen. Vi är beredda att åka en bit om det är nödvändigt, men det vore kul om det fanns en bra kennel någonstans i mellan-Sverige. Hoppas någon kan ge mig bra tips ! Och hoppas alla hundägare har en skön sommar! :rofl:

Sv: Cavalier King Charles Spaniel

Titta på cavaliersällskapets hemsida under uppfödare.

Där står det även vilka färger de föder upp :)

Lycka till!

Sv: Cavalier King Charles Spaniel

Titta på cavaliersällskapets hemsida under uppfödare.

Där står det även vilka färger de föder upp :)

Lycka till!

Har tittat där en del. ;) Men det finns ju så många. Det är så svårt att veta vilken man ska välja.. :p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag ska inte skaffa hund. Nej, det ska jag alltså inte. Nix, näpp, nein. Inte alls. Men... Som förberedelse inför den dagen jag känner...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 796
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Jag ska skaffa hund och letar efter en lämplig ras. Är väldigt förtjust i golden retriever då de verkar ha ett underbart...
2
Svar
29
· Visningar
7 830
Senast: nickan1
·
Övr. Hund Hej! Jag köpte för ca 2 månader sedan en Cavalier King Charles Spaniel* som var då 10 mån, han är nu precis fyllda 1 år. Han är inte...
Svar
9
· Visningar
4 282
Senast: Gumman123
·
Hundavel & Ras Återigen har jag börjat fantisera om att jag kanske någon gång skulle kunna få bli hundägare. För några år sedan slog jag det ur hågen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 499
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar