Cavaletti Westernsadel

S

Sweet

Någon som har en sådan eller som har sett en i verkligheten som kan säga hur den är?

Cavalettis övriga sadlar ska ju vara ett relativt bra lågprisalternativ.

Ska skaffa en westernsadel så att min ej ridkunniga pojkvän kan följa med att rida, han sitter bättre och mer stadigt i en westernsadel och han känner sig säkrare.

Jag ska förbi Hjo i helgen och tänkte springa in där då och titta på deras sadlar, ska själv titta på deras western sadel, kan kika lite åt dig också då :)

JAAA!! Kan du inte klämma och känna lite åt mig också! Westernsadeln ser ju himla fin ut på bild i alla fall...

Japp det ska jag göra!

Har hittat en beg. western sadel för samma peng som deras nya kostar så jag tänkte provsitta deras och klämma ordentligt på den.

Verkar den vara i vettig kvalité kan man ju lika gärna köpra den istället för att köpa en sadel för samma pengar som man aldrig sett i verkligheten. Jag Pm:ar dig när jag vart där!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 541
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025