• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LenaB
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 733
L

LenaB

Jag undrar om någon vet någonting om Holsteiner hingsten Catoki? (På den sidan står det att han tävlar msv hoppning vilket inte stämmer då han har vinster i 160, men ni ser vilken hingst jag menar)

Jag håller på att köpa ett sto dräktigt med honom. Någon som sett honom? Avkommor?

Sv: Catoki

Catoki är en av Holsteinerförbundets mest lovande hingstar.Har själv utmärkta prestationer och hans avkommor är mycket bra.Bara att gratulera!Vad är det för stam på stoet?

Sv: Catoki

Vadå missvisande??Det är en HOLSTEINERhingst som är godkänd för avel i nästan alla tyska förbund-att han råkar bo utanför Holstein gör honom inte mindre lovande.Han har många ston inom alla förbund-hört talas om semin???

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
926
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 702
Senast: Karro-Lina
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: skiesabove
·
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka