Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag undrar om någon vet någonting om Holsteiner hingsten Catoki? (På den sidan står det att han tävlar msv hoppning vilket inte stämmer då han har vinster i 160, men ni ser vilken hingst jag menar)
Jag håller på att köpa ett sto dräktigt med honom. Någon som sett honom? Avkommor?
Catoki är en av Holsteinerförbundets mest lovande hingstar.Har själv utmärkta prestationer och hans avkommor är mycket bra.Bara att gratulera!Vad är det för stam på stoet?
Lite missvisande att skriva att han är en av holsteins mest lovande när han är verksam i oldenburg och mest betäcker där. Han är dock mycket riktigt en holsteinerhingst som är godkänd i holstein, hannover och oldenburg.
Vadå missvisande??Det är en HOLSTEINERhingst som är godkänd för avel i nästan alla tyska förbund-att han råkar bo utanför Holstein gör honom inte mindre lovande.Han har många ston inom alla förbund-hört talas om semin???
Hästnyheter Jag har travare och kommer nog alltid ha travare men jag kan absolut förstå att man väljer bort travaren som hobbyhäst. Det är inte alls...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.