cassiopeja - hur går det för er??

Kalaspinglan

Trådstartare
Är lite nyfiken på hur det går för dig och valpen!! Har tänkt jättemycket på er, och vill gärna veta!

Tjingeling!

Sv: cassiopeja - hur går det för er??

Är också nyfiken så jag puttar upp!

Finns en lite åldre tråd (högst 2 veckor) där hon har skrivit av sig lite har jag för mig, kolla lite...

//E

Stämmer med semester, vi har varit borta på semester en stund och imorgon åker sambo+hund själva iväg på semester igen, så vovven har bott lite hos min mamma och nu kommer jag inte se honom på en vecka.... (här vet jag inte riktigt om jag ska sätta en ledsen eller glad gubbe.... ;) :p ) Jag får återkomma med en uppföljning lite längre fram.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
989
Senast: Myrten
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 185
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 657
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 943
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama