Casir- Ask-Feliciano

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hotstuff
  • Startdatum Startdatum
H

hotstuff

har ett sto 157cm kompakt kropp,lågställd,nätt typ absolut ej grov,fin hals. vad tror ni om denna hingst till henne?
tacksam för svar!!

Jag såg Casir Ask i Herning för ett par år sedan. Kommer tyvärr inte i håg så mycket av honom mer än att han var med i kringklasserna i hoppning där.

Vad vill du ha för typ av föl?

Spontant tänker jag på fullblodshingst, men det är kanske inte alls vad du är ute efter?

De avkommer jag sett efter Casir har alla varit ganska lätta högställda och långbenta och ganska stora (har en själv). En annan som man ännu säkrare får högresta långbenta föl efter är Carano.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Freazer
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Avel Hejsan! Funderar på att betäcka mitt sto med Favorit Ask i vår :) Han är verkligen en typ av häst som jag gillar, och jag har sett så...
Svar
6
· Visningar
1 360
Senast: Freazer
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 434
Senast: Lyxzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka