Carotan och Halmix!

Sv: Carotan och Halmix!

Torkade morötter är ganska dyrt och det mesta brukar vara ännu dyrare i små förpackningar, som jag antar att det blir om man köper i vanlig djuraffär.

Här är ett företag som bla tillverkar torkade morötter.
Så här skriver de om produkten:
Show Horse Carrot.Torkade morötter för hästar där alla naturliga beståndsdelar är bevarade. 1 kilo torkad vara motsvarar hela 12 kilo färsk morot. Lätt att förvara, blir ej förstörda lika lätt som vanliga morötter. Finns i lösvikt eller 15 kilos säck
 
Sv: Carotan och Halmix!

De säljer i lösvikt.Och om du pratar med de,så är nog många zoo-handlare villig att sälja en "stor" förpackning,visserligen,dyrare än inköpspriset,men jag har inte upplevt det som dyrt.
Tyckte det var dyrare att köpa det som carotan förr om åren,än att köpa det som morotsflis nu för tiden.. :confused:
 
Sv: Carotan och Halmix!

amkm skrev:
De säljer i lösvikt.Och om du pratar med de,så är nog många zoo-handlare villig att sälja en "stor" förpackning,visserligen,dyrare än inköpspriset,men jag har inte upplevt det som dyrt.
Tyckte det var dyrare att köpa det som carotan förr om åren,än att köpa det som morotsflis nu för tiden.. :confused:

morotsflis? :confused:

men vad är dyrt? kan ni skriva priser?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp