Cardento......

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare valentine
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 252

valentine

Trådstartare
Är det någon som har betäckt med cardento i år? Vad kostar han? Hur gick allt tillväga då han inte längre är stationerad i Sverige?
Är ju intresserad att använda honon till mitt sto.

Sv: Cardento......

Vill minnas att han kostar 2000kr i språng/bokning och 13500kr vid 90 dygn alt 14500kr vid levande föl...

Han står på TAI och nej jag har inte betäckt med honom :)

Han står på både import TAI och fryst, men eftersom han har varit mycket populär i Europa och redan har betäckt så väldigt många ston så har det varit svårt att få transportsemin på honom utan det är nog lika bra att ställa in sig på att det blir fryst om man vill ha honom.

Men det skulle bli rabatt om man ändå valde honom på fryst!
1000:- om jag inte minns fel

//Tina

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: Mabuse
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Barfotaboots!
  • Ridskoleryttare
  • Födda -21
Tillbaka