• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare caspar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 907
C

caspar

Finns här någon som behöver Carageen till sin häst? min ponny är tyvärr borta pga bindväv på sina lungor.

Sv: carageen

caspar skrev:
Finns här någon som behöver Carageen till sin häst? min ponny är tyvärr borta pga bindväv på sina lungor.
Har funderat på att prova carageen.Men det har inte blivit av,vår ponny har till o från hosta då hon är dammkänslig,hon hostar i dammiga ridhus o paddockar,hon fnyser och hostar några gånger sen så är hon ok..jag har provat lite olika produkter,men tycker inte resultaten varit så bra.men får man fråga vad bindväv är ? hur mkt carageen har du och vad kostar det........dotterns ponny ruinerar en....till vilka hostproblem fungerar caraggen..

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 280
Senast: Kilauea
·
  • Låst
Hästvård Någon som vet vilken hästars som Oskar Öhrströms häst Ivory är? Det finns hästraser som orkar mer än andra , men var fick Oskar och...
Svar
3
· Visningar
364
Senast: Görel
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
330
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
531
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10