Cameron – Kassander

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Odie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 816
O

Odie

Hej

Funderar på att köpa en Holsteinervallack, f -01. Stammen är Cameron - Kassander. Är det någon som vet något om dessa? Själv vet jag just ingenting, så all info är välkommen.

Sv: Cameron – Kassander

Cameron brun född 1986 1.68 e.Coriander - Thuswin xx. Godkänd i Holstein och ZfdP. I Tysk avel 1989-1996, sedan flyttade han till Danmark.
Placeringar i MSV hoppning. Hade inte många ston i Tyskland.
HLP
Dressyr 113,26 (17)
Hoppning 96,83 (34)
Totalt 107,53 (27 av 66 hingstar)
En fin godkänd son, Cajo DVH 820 (född 2000 i Danmark, kastrerad 2005)
Två stamboksförda döttrar i Tyskland.
Avkommeindex Tyskland Dressyr 109 (bara 77% säkerhet) inga hoppindex finns.
Hittar ingen holsteiner hingst som heter Kassander, däremot finns det en holländsk KWPN hingst med detta namn, född 1992 e.Facet - Kibrahim. Dessutom finns det en Trakehnerhingst född 1963 med detta namn e.Carajan - Aquavit.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Foder & Strö Hej alla kloka! Finns gammalt hö på skullen (vi flyttade hit i maj, vet ej hur gammalt) Det luktar ingenting. Är något dammigt. Funderar...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 609
Senast: SiZo
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
564
Senast: Twihard
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 570
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka