Cambusard X DH 372

poloplayer

Trådstartare
Någon som vet något om anglohingsten Cambusard X DH 372 som varit verksam i Danmark? Han är morfar till ett sto som jag är intresserad av att köpa. All info är välkommen.(stoet är född 1995 så Cambusard bör varit i avel på 80-talet eller tidigare.

Sv: Cambusard X DH 372

Beskrivelse:

Sted: HERNING EN KNAP MIDDELSTOR HINGST AF GOD TYPE. KØNT HOVED PÅ EN VELANSAT HALS.LIDT STEJL SKULDER.GOD MANKE.GOD OVERLINIE. MUSKULØST KRYDS.LEMMERNE LIDT FINE,MEN TØRRE,RETTE FOR,OG LANGE KODER.BEVÆGELSEN ENERGISK OG I GOD BALANCE, SNÆVER bag.

kropp 868
lemmer 67
rörelser 8
helhet 8

mkt 157cm

Sv: Cambusard X DH 372

Han var verksam 89-90 och har 15 avkommer och det finns bara 2 ston födda 95(barnbarn),en sportponny och en OLH.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 844
Avel Hittar väldigt lite info om ämnet... Får man lov att seminera egna SWB-ston i Sverige? Hur och vart utbildar man sig? Har inget intresse...
2
Svar
28
· Visningar
3 818
Senast: Jonaz
·
Hundavel & Ras Frågat med glimten i ögat, men detta tycker jag är lite filosofiskt intressant. Vem är det som ska vara tacksam i en hundaffär...
Svar
12
· Visningar
1 473
Senast: Hyacinth
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: viltmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023