Camaro M 979

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare wintersnowdrift
  • Startdatum Startdatum
W

wintersnowdrift

Hans avkommor har ju gått väldigt bra på treårstesten i år. Är det någon som vet hur många födda föl han hade 2001? (Hur många han hade -02, -03 och hur många ston han betäckte -03 är jag också intresserad av).
Vilka poäng hade Camaro i sitt bruksprov? (Som jag antar att han gjorde 2000).

//Kristin

Har du inte fått hjälp innan kvällen så ska jag fixa det när jag kommer hem.

Ska i dag åka och hämta mitt sto som är betäckt med just Camaro M på Millegarne Gård.

Lill / STall Nöbbeled

Hej ! Vill bara skryta med att jag har en jättefin 1-åring efter honom..... Ett sto..... Hon verkar kunna hoppa bra oxå för det är inga problem att hoppa ur hagen iallafall..... :D

Enligt hingstkalendern
00/58 betäckta - 41 födda - 36 registrerade (blir ju årg 01)
01/43- 30 (23), 02/21 - 12 , 03/27
Hans poäng: 98777=38 p exteriört, Gång 767, Hopp 88 Temp hopp 8/8 , Temp D 6/6

Re: Ni som har avkommer eller har sett dom....

Var och såg honom på plats på deras egen hingstvisning. Och Camaro var både lydig och välhoppande, hans avkommer som visades såg också bra ut. Nu till problemet! Camaro lyfte hela tiden och i alla gångarter sitt ena framben markant mycket högre än det andra. Detta gjorde att jag själv blev tveksam till hingsten. Kanske någon som vet varför? Hur verkar de avkommer som ni sett?

Liknande trådar

Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 656
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras I går släpptes Schäferhundens Index på avelsdata. Hela gårdagen ägnade jag åt statistik, både på egna kullar men också väldigt mycket åt...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
14 529
Senast: Dentaku
·
Avel Jag har ett sto född 1988 som jag haft i femton år. Hon har aldrig visat speciellt mycket brunst, ett litet enstaka pip bara i övrigt...
Svar
3
· Visningar
1 929
Senast: Görel
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
957
Senast: viltmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V