Cajun Cadet och Starry Night?

mackan

Trådstartare
Är det ngn som kan berätta lite historik runt dessa hingstar?
Cajun Cadet (GB) samt Starry Night (USA)? vore intressant, gärna lite kuriosa runt deras personligheter också.

Sv: Cajun Cadet och Starry Night?

Vill oxå veta lite om Cajun Cadet :p
Hittade den här länken: blueblood.dk/hingste/cajun-cadet-2009.pdf

Hittade även detta:

"Cajun Cadet(GB) var en brun hingst (164 cm høj), som blev født i 1991 på ”The Overbury Stud” i England. Den har i sin karriere startet 16 gange og vundet tre løb. Desuden var den placeret 2. i Norsk Jockeyklubs Sprint(L), 2. i Täby Open Sprint Championship(L), 2. i Täby Vårsprint(L), 3. i Prams Memorial(L) og 4. i Holsten Trophy(Gr.3) i Tyskland. Han gik i avlen i Norge i 1997 og senere i Danmark i 1999. Cajun Cadet have i sin løbskarriere et maksimum handicaptal på 92."

Senast ändrad:
Sv: Cajun Cadet och Starry Night?

Tack för infon :) Är också mycket intresserad av att veta mer om Cajun Cadet. Hoppas det finns någon här på forumet som vet mer :)

Liknande trådar

Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
828
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 761
Senast: Roheryn
·
Tävling Kom inte på någon riktigt bra titel, men hur som. Nu har jag varit ute lite och sett hur några Pay & Jumps går till på 3 olika ställen...
2
Svar
27
· Visningar
3 281
Senast: Gnapp
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 243

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka