Byggare Bob och barnvisor

Status
Stängd för vidare inlägg.

nexxa

Trådstartare
Min lillebror är helt tokig i Byggare Bob, tyvärr är det inte så lätt att hitta någon svensk sida för detta. Min fråga är, vet ni vart man köper via Internet alla dess figurer? Finns det någon klubb för Byggare Bob?

Sen häromdagen kom vi att tänka på en låt som var på ett av våra band när vi var små där de sjöng något med "Vi ska hämta farsans ungar var 14:e dag.." någon som vet vart man kan hitta den igen? Har aldrig skrattat åt en låt så mycket i hela mitt liv :rofl:

Blir väldigt tacksam för svar :bow:
 
Sv: Byggare Bob och barnvisor

Det finns Byggare Bob spel, på svenska dels att köpa och sen på svt som de andra sa.
Sen har ju de flesta leksaksaffärer grejjer Bob!

Visan kan jag inte säga nått om!
 
Sv: Byggare Bob och barnvisor

Tack alla för era svar! Vi kontaktade leksasklandet efter att ha beställt byggare bobs telefon och de ska beställa hem ett set med alla figurer. Gissa vem som kommer bli överlycklig ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, använder anonymt nick. De tankarna går jag i just nu.. Hela mitt liv crashade...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 564
Senast: Zeli
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 784
Senast: lewellyn
·
Hästvård Är det någon som varit med om att hästen har fått problem att tugga maten och sen fått foderstrupsförstoppning efter tandraspning? Det...
Svar
7
· Visningar
2 425
Senast: TantEster
·
Ekonomi & Juridik Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
2
Svar
33
· Visningar
4 646
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp