bygga stall???

S

semlis777

hur mkt kan det kosta att bygga ett mindre stall me plats för ca 3stora boxar och uppnindnningsplats?? ca pris??

Sv: bygga stall???

Det blir billigare om ni slipper anlita snickare.Små stall kan ju oxå vara dyra, det bror på vad man ska ha för virke osv.Allt från 20-100 000 eller mer...ska ni dra vatten måste det anlitas rörmockare å de tar ganska bra betalt, sedan en elektriker osv.Just elen tycker ajg inte man ska röra själv, jag har haft sån tur att jag känt både rörmockare å elektriker så det har ajg fått gratis :bow:

Det viktigast är att först kolla att ni får ha hästar där, skulle vara trist om ni bygger stall å sedan börjar ngn granne klaga.Hos oss håller de på att jävlas att hästskiten går ner i grundvattnet men vattenprover är tagna så det är bara skitsnack :smirk:
Å så bygglov...

Liknande trådar

Anläggning Finns det någon firma ni kan rekommendera? Gäller Dalarna. Vi har tänkt att bygga ett litet stall med 2 boxar med engelska boxdörrar...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Blyger
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 257
Senast: sorbifolia
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: Lars L
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
1 171
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama