Bygga egna hinder

D

Donkey

Jag vill ha tips, gärna med bilder, på hur jag gör egna fina hinder till vår ridbana. Roliga plank, stöd, mur, infångare + annan utsmyckning till en rimlig kostnad. Hoppas jag har lagt denna tråd på rätt ställe!

Sv: Bygga egna hinder

det finns redan en jättelång och bra sånhär tråd med massa bilder! fast de kanske är dags för en ny nu iförsig!:D

Detta hinder har jag och min pappa byggt. Lätt och enkelt som fungerar bra :)

Hopp2.jpg

Jag vill ha tips, gärna med bilder, på hur jag gör egna fina hinder till vår ridbana. Roliga plank, stöd, mur, infångare + annan utsmyckning till en rimlig kostnad. Hoppas jag har lagt denna tråd på rätt ställe!

Jag har nåra hinder.. ska försöka fixa lite bilder...:D

Stöden ser ut att vara till kaniner.:D
Men en smart lösning annars.

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 438
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 420
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: Bison
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 018
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar