Bygga egna boxar - pris?

Leeza

Trådstartare
Jag skall bygga om en liten lada till stall, jag har kollat begagnade boxar, men det ligger på ca 15 000 + och det är lite väl saftigt för mig. Så får hålla mig till gamla egenbyggda charmiga boxar :). Vad kan det tänkas kosta?
 
Kolla vilka mått boxarna bör ha, mät upp i ditt stall vad som passar, kontakta brädgård som hjälper dig räkna på virkeskostnaden samt kqn plocka fram rätt spik/skruv för de dimensionerna plankor du anvånder dig av. Ev har de även gångjärn och boxlås på samma ställe :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 816
Senast: Freazer
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 427
Senast: Smurfoff
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 918
Senast: Freazer
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp