Bygga egna boxar - pris?

Leeza

Trådstartare
Jag skall bygga om en liten lada till stall, jag har kollat begagnade boxar, men det ligger på ca 15 000 + och det är lite väl saftigt för mig. Så får hålla mig till gamla egenbyggda charmiga boxar :). Vad kan det tänkas kosta?

Kolla vilka mått boxarna bör ha, mät upp i ditt stall vad som passar, kontakta brädgård som hjälper dig räkna på virkeskostnaden samt kqn plocka fram rätt spik/skruv för de dimensionerna plankor du anvånder dig av. Ev har de även gångjärn och boxlås på samma ställe :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 133
Senast: Freazer
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 003
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur