Bygga eget klösträd/möbel

E

Elcapelka

Hjälp!

Har planer på att bygga ett eget klösträd och skulle var mycket tacksam för lite tips!!

Tanken är att jag ska använda ett ”riktigt” träd som grund men vet inte vad man kan hitta ett slitstarkt rep som jag kan linda runt det. Och ett starkt/mjukt tyg att använda på avsatserna- läste någon stans om nån som använt teddy, men vart kan man få tag på det?

Någon som byggt själv som vill dela med sig!?
 
Sv: Bygga eget klösträd/möbel

repet får inte vara hampa utan sisal rep... hampa stråna är vassa och får katten i sig de kan de punktera tarmen...
 
Sv: Bygga eget klösträd/möbel

Tack för svar!!
ojoj det visste jag inte- har nu hittat flera ställen på nätet där folk har lagt ut sina hemmebyggen och läst att många avnändet just hampa....
Men tusen tack för tipset!!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 279
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 395
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 526
Senast: skuggi
·
S
Övr. Katt Hade varit jätteskoj om ni som har rasthagar till era katter ville visa bilder och dela med er hur ni har gjort när ni byggde dem...
Svar
10
· Visningar
4 406
Senast: Skuggabaldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp