Bygga egen hylla

Idas

Trådstartare
Har snöat in på en hylla som jag ramlade över på nätet. Tror den kostade närmare 2000 kronor att köpa och det tyckte jag var lite väl dyrt för lite trä och läderremmar :D

Kan man snickra ihop en sådan själv tror ni? Vad tror ni de använt för att fästa läderremmen i översta hyllplanet? Måste ju sitta ordentligt så att man kan ställa lite grejer på!

13827254_1746505132304777_508544805_n.jpg

Har snöat in på en hylla som jag ramlade över på nätet. Tror den kostade närmare 2000 kronor att köpa och det tyckte jag var lite väl dyrt för lite trä och läderremmar :D

Kan man snickra ihop en sådan själv tror ni? Vad tror ni de använt för att fästa läderremmen i översta hyllplanet? Måste ju sitta ordentligt så att man kan ställa lite grejer på!

13827254_1746505132304777_508544805_n.jpg
Klart du kan bygga den. Använd skruv med något snyggt huvud att fästa med. Förborra skruvhålen så inte brädan spricker. Jag tycker det är infästningen i väggen som ser klen ut på bilden. Men med plugg i väggen och stort skruvhuvud så inte lädret kan kränga av så håller det nog.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 664
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 627
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: svea
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka